091222:D Nu är det två dagar kvar:D:D<33Sen kommer tomten:D

Tjo hej:) Nu sitter man vi dumburken igen:p Egentligen ska man väll inte det;P Men man kan inte motstå:P
Idag har jag Julstädat:P. Fast det gjorde jag i går med:) Så nu är mitt rum julstädat så nice så:)Hahaha:D
Sen har man inte gjort så mkt mer) Bara chillat för det 'är ju lov:D:D:DD:D:D<3
Saknar min Kathleen och min Anna och Min amanda bus wilhelmsson:)Ni är bäst tjejer:)Vi gör hela skolan bra :D:D hahahhahah:D<3
Nu ska jag lyssna vidare på den härliga musiken:D
Puss och kram Jan banan:D:D<3


Kommentarer
Postat av: amanda

Jullov (y)<3

2009-12-22 @ 22:15:24
URL: http://theoneandonlyaamanda.blogg.se/
Postat av: Evelina:)

Jag jullov:):)<3

2009-12-29 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0