dagen med isa:D

nu så tvingade isa mig att skriva om HELA min dag,så jaja.. härkommer min dag:)

Jag vaknade skit trött menmen man måste ju:( aa,sen så åt jag frukost och gjorde mig iordningoch sen cyklade jag iväg^^ sen så ställer jag mig med anna och väntarpå bussen.Bussen kom och vi åkte till skolan.
Sedan hade vi matte och då repiterade vi till provet;(och sen hade vi bild och då gjorde vi julkort.
sedan hade vi spanska:)men vi fick ingen fika:(( sedan hade vi provet!!! och det gick ganska bra faktiskt:) sedanvardet lunch och sen fika och sen håltimme och sen gympa och då så tränade vi på att dansa runt granen-.-
sedan så åkte jag hem till isa och nu sitter jag och isa och fjollar oss och har lite småkul^^     puss på alla som läser,,fast det är inte så många;)<33


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag läser xd

2009-12-16 @ 15:56:37
URL: http://theoneandonlyaamanda.blogg.se/
Postat av: felicia

ja läser. <3

2010-01-03 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0