100119:)))

Hej go läsare:)
Först vill jag säga förlåt för en hemskt dålig uppdatering:/ Dumt av mig!!<3
Men det ska det bli ändring på;)
Tänkte säga vad som har hänt sedan fredagen:)

Fredag: Idag börjar dagen med skolan:) Det var rätt chill för vi fick äntligen sluta tidigt>:):)Sen va jag med storasyster,kattis,annalina och fans:) Vi hade det göött:)
Amanda red och vi andra gick:) Hon och billy är så grymt fina! Sen så gick vi in och åt flingor, mums<3
Sen så kom nicke och robin och då gick vi ut och hade snöbollskrig:P Blev mulad några gånger kan man säga:PSen åkte jag hem och då gick jag och la mig(a)

Lördag: Idag så hade Emil kalas :) För nu är han 18 år;O;O<3
Så det var lite mys pys med släkten kollade på sälen klipp och andra när vi var små. Sen god mat och fika:)
Johanna var även här:)
Sen la jag mig vid typ ett:P

Söndag: Idag var det en chilldag. Bara mys. Johanna,Emil,jag,Linus och mamma kollade på gamla klipp även i dag. Man var väldigt liten innan kan man säga. Men har växt till mig nu:D:D
Sen så åkte Johanna hem och vi åt och myste. Sen hoppade jag in i duschen och sen la mig i min säng:):)

Måndag: Idag var det skola i dag igen:) Inte så svårt att komma upp idag:P Men skolan gick som en dans. Sen hände det saker på spanska... Sen åkte jag hem och pluggade och mös:)Sen blev det familjen annolunda och lite idrotts gala:)
Sen sängeeeennn:)

Tisdag: Idag så var det skola igen fast i dag var det svårare att komma upp:/ Men sen så gick dagen ganska fort. Vi hade matte,bild,spanska,jörgen,mat, mentorstid och jag pratade om elverådet,hålltimme så gick med katten och storasyster ner till mormor:)) och sist gympa och det gick ju som det gick xd<3
Nu ligger jag i soffan och myser med Nowan och wildan:)

Nu har ni fått veta vad som har hänt lite:P

Puss och kram eran Evelina<33

Kommentarer
Postat av: Johanna Johansson

Kul att du nämner mig så mycket Lina, det gör mig glad :)

2010-01-30 @ 22:07:37
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0