Hej Bloggen:) 100101

Hej!:)

Idag har det varit en trött dag:P Igår firade jag Nyår med Isabelle och Co :D Det var kul:) Det började med Att vi kom dit kanske halv sju(A)
Sen åt vi förrätt:) Några rullar:)Mums
Sen var det varmrätt:) Som var kött och Potatis:)Mums
Sen var det desert som alltså var Mammas goda glass:) och även en annan som oxå var jätte god:)
Innan klockan var Tolv så spelade jag lite sims (A) Hahhha:D Då kollade då på slutet av 17 agian:)Som jag faktist fick i födelsedagspresent så jag vill inte sen den:P
Sen så kollade vi även på svensson svensson Belle och jag:) För jonas och Linus spelade något på datan. Sen var klockan typ kvart i tolv:) Då gick jag och Belle ner för att klä på oss tärmobyxor(A) det var faktiskt kallt:O Sen började dom skjuta och det slutade med att Peter tände på en Tårta som Lät  väldigt länge xd men vi var ju bäst för vi sköt bäst och högst:P
Sen gick vi in igen och då skön vi karoke vi barn:P Det gick väll hyffsat:P
Sen var klockan typ två och då åkte vi hem:) Sen gick jag och la mig i min sköna säng och sov till elva sen:P(A)

Idag har man alltså tagit det lungt:P Belle och Jonas kom hit och åkte skridskor med oss:) Sen följde jag med pappa till Lessebo och Köpte pizza som det brukar bli på Nyårsdagen för det flesta:P

Nu ska jag snart gå och lägga mig för att jag ska upp tidigt i mon och packa för jag ska ju till Sälen på söndg:) Kommer sakna alla gullnosar så himla mkt:( Men men<3Sen får jag se vad jag gör framåt dagen:):)<3Blir nog som jag har tänkt:D

Så troligt vis kommer jag inte blogg:(;:DMåste ta en paus med;:P


Puss på er läsare:* Kanske ses i mon vem vet:D Godnatt och sov sött:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0